Wniosek o wydanie odpisu Aktu Własności Ziemi
Komórka odpowiedzialna : Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa
Miejsce składania dokumentów :
Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn
Kto może wystąpić z wnioskiem :
1) osoba fizyczna, na którą wydany został AWZ
2) osoba fizyczna będąca następcą prawnym osób na które został wydany AWZ,
3) osoba fizyczna bądź prawna, która wykaże interes prawny do nieruchomości objętej AWZ.
Godziny przyjmowania petentów :
poniedziałek | 7:30 – 15:30 |
wtorek | 7:30 – 17:00 |
środa | 7:30 – 15:30 |
czwartek | 7:30 – 15:30 |
piątek | 7:30 – 14:00 |
Opłaty:
1) za poświadczenie za zgodność z oryginałem wynosi 5 zł od strony.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Kodeks postępowania administracyjnego
Wymagane wnioski i dokumenty:
1) wniosek
2) dokument wskazujący dokument prawny ( w przypadku osób, które nie są następcami prawnymi osób, których akt dotyczy)
3) oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
4) oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej