Zaświadczenie o rewitalizacji
Komórka odpowiedzialna : Referat Gospodarki Przestrzennej Geodezji i Rolnictwa
Miejsce składania dokumentów :
Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn
Kto może wystąpić z wnioskiem :
każdy
Godziny przyjmowania petentów :
poniedziałek | 7:30 – 15:30 |
wtorek | 7:30 – 17:00 |
środa | 7:30 – 15:30 |
czwartek | 7:30 – 15:30 |
piątek | 7:30 – 14:00 |
Opłaty:
1) za zaświadczenie – 17 zł
2) od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł
Termin i sposób załatwienia sprawy:
do 7 dni
Tryb odwoławczy:
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Burmistrza Miasta Tuszyna w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia. Od wydanego zaświadczenia nie przysługuje.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postanowienia administracyjnego ( Dz. U. z 2018r. Poz. 2096 ze zmianami)
Wymagane wnioski i dokumenty:
1) wniosek o wydanie zaświadczenia (do pobrania w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Rolnictwa lub w Biuletynie Informacji Publicznej )
2) pełnomocnictwo (o ile zostało ustanowione)
3) dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej